ח"כ אשר תוקף: "בן גביר לא עושה כלום חוץ מרעש"

    אסתי פלד 4 Comment on ח"כ אשר תוקף: "בן גביר לא עושה כלום חוץ מרעש"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון עמוס כותרות לאיתי גדסי ואבי רבינא באולפן "המירוץ לבחירות": "בן גביר יעדיף לטפל בעלייה להר הבית, ולא במתווה המעונות. שהציבור יחליט מה הוא מעדיף" | "למדנו שאפשר לצפצף על יועצים משפטיים. בדיוק מה שלפיד עושה היום" | צפו לריאיון

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אשר לגדסי ורבינא במשדר המיוחד לקראת הבחירות: "יש לנו פוטנציאל של עשרה מנדטים. יש כאלה שלא מצביעים מתוך צדקנות או כאלה שהחליטו שזה הזמן שלהם לנקום, יש טענות מוצדקות, אבל מי שיש לו טענה אין היגיון בלא להצביע ובכך לפגוע בעצמו שוב" פתח אשר.

    "אנחנו עובדים למען הציבור, ולא חפים מטעויות, הצבעה בבחירות זה חלק מקולקטיב. מי שלא חי במגזר החרדי לא מבין את הנזק שנעשה לציבור, למשל בתחום התחבורה, החרדים הם צרכני התחבורה הציבורית הגדולים, והם מקופחים".

    אשר תקף בחריפות את איתמר בן גביר: "בן גביר לא קידם שום חוק למען החרדים, בן גביר עושה רק רעש, הוא עובד על מי שאוהב את האקשן. גם בנט הגיע לערים חרדיות בקורונה, הוא לא עשה כלום. הבלאגן של בן גביר עוצר מחבלים? זה מיעוט שהולך אחריו, מיעוט של צעירים שאוהב אקשן".

    רבינא: מה זה משנה אם חרדים מצביעים לבן גביר, הרי הקולות בתוך הגוש? אשר: בן גביר יעדיף לטפל בעלייה להר הבית, ולא במתווה המעונות. שהציבור יחליט מה הוא מעדיף" כך אשר.

    "כל אלו שמתלהבים מהפיכת בסטות של בן גביר. לאן הקולות שלהם ילכו למעונות שלנו? למחירי התחבורה שלנו?" תהה אשר בריאיון.

    מעוצמה יהודית נמסר בתגובה לח"כ אשר: "חבל שחבר הכנסת אשר יורה בנגמ"ש. הלחץ שלו לא נובע מעליית ח"כ בן גביר להר הבית, אלא מעלייה במספר המנדטים של ח"כ בן גביר. כפי שתמיד המנדטים של עוצמה יהודית היו האצבעות הנוספות של הציבור החרדי בכנסת, כך יהיה גם בכנסת הקרובה – ביתר שאת".

    בהמשך הריאיון הבהיר אשר: "למדנו שאפשר לצפצף על יועצים משפטיים. בדיוק מה שלפיד עושה היום. אנחנו לא נכנסים לממשלה בלי 50 אלף דירות לחרדים, לא הבטחות, תכניות".

    אשר הגיב גם לתמונה של גפני וגנץ: "גפני נפגש עם גנץ באקראי, מה רציתם? שהוא לא יגיד לו שלום? את זה צריך להפוך למשא ומתן פוליטי? יש לי קשר מצוין עם בני גנץ, אם אראה אותו ברחוב גם אני אגיד לו שלום".

    על השותפות עם ש"ס אמר: "אין לנו תחרות עם ש"ס, כל אחד צריך להצביע לאן שהוא שייך. אדם צריך להצביע למקום שבו עיצבו את תדמיתו ואורח חייו".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ואתה- אפילו את זה לא עושה אז שב בשקט!!!

    2. 3

      די כבר לבקר אחד את השני. שמור את זה בבטן לאחר הבחירות. אתה חושב שאתה מקדם את עצמך ככה? הבוחרים לא אוהבים את הביקורת בתוך הגוש. אם אתה חושב שיש לך עודף קולות, תמשיך ככה. אתה בכיוון הנכון להפסיד.

    3. 2

      סליחה שאני אומרת, אבל לא חכמה שבן גביר הגיע לפיגוע באלעד אחרי שהוא אחד מהגורמים לפיגוע עם העלייה האסורה שלו להר הבית שרק הדליקה את המחבלים…

    4. 1

      בן גביר לא שוה יחס ילד קטן שמוכר השליות